2012-07-10

Tosia dag #1~


Detta inlägget är tidsinställt och jag befinner mig just nu på en tjejkväll hemma hos Robina.
Vet inte hur länge jag varar här men är nog hemma runt nio ikväll igen senast och 
kommer kanske då uppdatera bloggen igen.
Här kommer första inlägget om Tosia som jag lovat!~

I fredags kördes Tosia-dagarna igång här i Ronneby och den började med att jag gick på marknaden
och kollade lite med min familj.
Tidningen Sydöstran befann sig på marknaden och ville intervjua & fotografera mig,
får se om man dyker upp i tidningen (om man inte redan har gjort det?) ^_^
Efter ett tag drog jag och Zandra hem till henne för att fixa oss inför kvällen och förfesta.

Min Outfit/Facelook:


På festen hade vi riktigt kul och kvällen var givande.
Kändes riktigt roligt att John och Nina kom, har inte träffat dem på ett tag och det känns
roligt att umgås med dem, de har alternativa stilar (precis som jag) känns bra att umgås med
personer som har lite mer udda stilar och vågar stå för det. För jag menar.. hur kul är det egentligen
om alla ser likadana ut och beter sig likadant, kopior av varandra?
Jag blir alltid så glad och skiner upp när jag ser personer som har en alternativ stil. :D
Hade som sagt riktigt kul och jag kände det att jag verkligen fick platsen,
chansen och tiden att få vara mig själv och känna mig riktigt glad 
(inte alla som accepterar hur man ser ut och det är lite synd).
Jag och John. Bjuder på flummbilden! ^_^ Jag gillar inte iPhones kvalité när man fotar i mörker ; ___ ;
Framåt halv elva drog vi alla ner mot stan och satte oss i öl-tältet.
Där var det fullt med folk men vi hade ändå tur och fick sittplatser.
Vid öl-tältet var det massa musik och skoj. (Tror vi sjöng med i vartenda låt)
Sean Banans låt "Sean den första Banan" hade fastnat på Johns huvud tidigare under kvällen
och när vi hörde att de slet ut på refrängen "Digedigedige dingdingding här glider kingen in
nere på torget så såg man hur John sken som en sol och sjöng med hela tiden.
Haha, det var så roligt! ^_^
Blev en hel del dans på torget också. Riktigt trevligt.~
Efter ett tag drog vi vidare och kikade runt lite i stan och på alla pubbarna.
Åt Pizzaslice och bara gled runt i stan tills vi var nöjda och drog hemåt.
Helt perfekt dag och kväll!
Follow Nanaki Kaw

3 kommentarer:

  1. Jag hade riktigt kul den kvällen, kan knappt minnas när jag haft så roligt under Tossia (Om jag nu någonsin haft det)
    Tycker allt vi får ta och göra om det någon dag :D //Mvh John

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi hade jättekul! Klart att vi ska göra om det någon dag! :D

      Radera
  2. Porriga bilder ;)

    SvaraRadera

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥