2012-07-16

Tosia dag #2~

Här kommer del två om Tosia-dagarna. Den första delen kan ni läsa här!~

Andra dagen på Tosia spenderade jag med Nicholas på förmiddagen.
Vi gick runt och kollade på marknaden och lunchade på Thai Corner.
Fick bli Sushi, yummy!~
När klockan närmade sig sex gick jag hem till Zandra.
Vi gjorde oss i ordning och drog vidare hem till Simon och Marona
Blev fest där ett tag tills vi flyttade över festen hos Angelica och Mikael
Kim var också med, vi hade riktigt kul.
Sjöng med i låtar och dansade en hel del. Bättre förfest kan det inte bli!
Efter ett par timmars festande drog vi ner mot stan för att fortsätta kvällen där i Öltältet.
Vi var även hemma hos Andreas på fest, Richard var också där och vi hade jätte roligt.
Åt panpizza och spelade en massa bra musik.
På vägen till Andreas så stannade Simon upp mig för att hälsa och prata lite
(en kille jag fick guida i Ronneby förra årets Tosia).
Han frågade om det var jag som dansade på Torget och på borden under fredagsnatten..
Haha~ Det var jag, jag bjuder på den där! Kul att folk minns mig och gillade min dans! ^_^ 
Men jag är inte så svår att känna igen, eh?
Nåja, vi drog ut till Öltältet igen tillsammans med Andreas och Richard efter ett tag.
Stötte på Nicholas på vägen dit så han hängde med oss. Satt i Öltältet ett tag tills vi gick till pubben
Dr. Jerkyll & Mr. Hyde där vi beställde varsin dricka och satte oss på uteplatsen.
Blev en Rosa Pantern-drink för min del ^_^
Det var inte så mycket folk på pubben så det var ganska skönt att sitta där efter man har
gått fram och tillbaka på olika ställen där det kryllar av fulla och glada människor.
Men jag klagar inte, alltid kul med folk men tyckte att det var ett bra avslut på denna 
dagen men lagom mycket folk.
Blev inte så länge på Dr. Jerkyll & Mr. Hyde, drog efter ett tag för att jag var nöjd.
Skulle leta upp Richard men han försvann någonstans. Istället hittade jag ett par ungdomar
som jag umgicks med, många av dem hade jag inte träffat på många år och några 
hade jag aldrig träffat tidigare. Bra avslut på kvällen innan jag blev trött och gick hem för att sova.

Del tre om Tosia kommer upp snart, då visar jag bland annat vad jag köpte på marknaden
Spännande!?~ ^_^
Nu ska jag ta min tvättkorg och traska ner till tvättstugan.
Chu~

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥