2012-08-09

Circle Lenses~

Som sagt så vann jag en tävling.
Jag valde dessa två linserna och jag fastnade för dem direkt!
Har länge velat ha gråa linser och planerade att köpa det den kommande månaden, 
men nu behöver jag inte göra det för att jag vann denna tävlingen! YAAY!~
De rosa valde jag för att Rosa är min favoritfärg, så varför inte?
Hade ett par lila innan, "Barbie eye Venus" ni kan se hur de ser ut ->> här!
Jag har även haft ett par blåa och olika varianter av bruna.
Just nu har jag endast ett par linser hemma som är bruna, kommer inte ihåg namnet på dem.
Jag köper alltid linser som håller upp till ett år, när året har gått så kastar jag dem.
Mina personliga favoriter just nu är "Disney eye Brown" som jag inte har kvar längre och inte
kommer ihåg vart jag köpt dem men finns bild på dem ->> här!


Nu är det bara att vänta på att dessa kommer hem till mig om ett par dagar.
Återstår att se om dessa blir mina nya favoriter.
Kommer till att visa er dem mera när jag har fått dem!~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥